وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92

اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



آرام ام

 مثل مزرعه ای که تمام محصولش را آفت زده

 دیگر نگران داس ها نیستم !

اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



دستم نمی رسد به بلندای چیدنت


باید بسنده کنم به رویای دیدنت



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



    از اینکه نیستی

    غصه دار نشو!

    دارمت همیشه

    جایی خلوت و دنج
 
   لا به لای تمام نداشته هایم ...



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



    بی تو

    نه بوی خاک نجاتم داد

    نه شمارش ستاره ها تسکینم

    چرا صدایم کردی

    چرا ؟

    حسین پناهی



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



    حیف این رویای بودن باتو بس کوتاه بود

گرچه راه حفظ حرمتهاهمین 1 راه بود



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



    شبی از سوز گفتم قلم را

 بیا بنویس غم های دلم را

 قلم گفتا برو بیمار عاشق

 ندارم طاقت این بار غم را



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



    بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند

 سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



اس نمیدی چی شده

ازبیست گذشت سی شده

ثانیه ها لنگ شده

دلهاهمه سنگ شده

خیال نکن جنگ شده

دلم برات تنگ شده

خسیس نشو اس بده

حالی به مخلص بده

توسنگ شدی من شیشه

 آخه اینجورنمیشه

بذار بگم چی میشه

دوست دارم همیشه



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92



در فصل تگرگ عاشقت میمانم

 با ریزش برگ عاشقت میمانم

 هر چند تبر به ریشه ام میکوبی

 تا لحظه مرگ عاشقت میمانم



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92


شاید دیگران در نبودنت "سرم" را گرم کنند

 ولی "دلم" را هرگز



اس ام اس عاشقانه غمناک خرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.